Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Dec 2024 10:43:40 +0200

Tere!

Kiili Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15538 
aadressile Harju maakond, Kiili vald, Kangru alevik, 11115 Kurna-Tuhala tee 
T2 // Vaela küla, 11115 Kurna-Tuhala tee // Kangru tee 5a // T3, Harju 
maakond, Kiili vald, Kangru alevik, 11115 Kurna-Tuhala tee T2 // Vaela küla, 
11115 Kurna-Tuhala tee // Kangru tee T3, Harju maakond, Kiili vald, Kangru 
alevik, 11115 Kurna-Tuhala tee T2 // Vaela küla, 11115 Kurna-Tuhala tee // 
Kangru tee 2 // T3, Harju maakond, Kiili vald, Kangru alevik, 11115 
Kurna-Tuhala tee T2 // Vaela küla, 11115 Kurna-Tuhala tee // Kangru tee 2 // 
T3 (Tee, Sidekanalisatsioon, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: projekt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27222229>  (menetlus nr: 
467941), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kiili Vallavalitsus) või menetleja (EDUARD BERNADT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister